האינטרנט, מאגר אדיר ממדים אשר מכיל כמות מידע עצומה. עומס המידע והתקדמות הטכנולוגיה הביאו עמם שיטפון עצום של מידע. כאנשים פרטיים, נראה לנו שכל מה שצריך זה לפתוח מנוע חיפוש, לגלוש קצת ולקבל את המידע הנדרש לנו. בפועל כדי לקבל מידע אמין, איכותי, עדכני וממוקד נדרשת עבודת חיפוש מקצועית יותר. מכאן בדיוק באה ההבנה של חשיבות ההסברה והלימוד של שיטות העבודה ותפיסת עולמו של המידען לכלל ציבור הגולש וזה אשר עושה שימוש במידע אינטרנטי. בהרצאה נראה את מאפייניו של האינטרנט, נראה את גודלו וקצב גידולו, ואת אפשרויותיו הרחבות – ידע החשוב לכולנו. המשתתפים יקבלו כלים לאיתור המידע, ושיטות שונות אשר יאפשרו להם להתמצא בתבונה בתוך עולם המידע המשתנה במהירות, כל זאת מתוך הבנה שמידע איכותי הוא משאב חיוני אשר היכולת לאתרו ולהשיגו בזמן קצר עשויה להיות חשובה ואפילו קריטית בתהליכי קבלת ההחלטות גם היום יומיים שלנו. במסגרת ההרצאה נתמקד במיומנויות חיפוש הנדרשות לעבודה עם מנועי חיפוש כדוגמת גוגל אך גם ניגע במנועי חיפוש נוספים וייחודיים. נציג לעומק את העקרונות המרכזיים במתודולוגית העבודה של המידען, הכרה של כלי חיפוש מתקדמים הפתוחים בפנינו לגלישה "איכותית" בתוכם נראה כיצד מגדירים ומאתרים, כיצד ממקדים וכיצד ניתן לשמור את המידע לטובת שימושים עתידיים. בכלל כך טכניקות מועילות לעבודה, המקלות על עבודת החיפוש ומאפשרות לקבל תוצאות טובות ועדכניות בעולם אדיר זה. במסגרת ההרצאה ניתן גם לגלוש ולהציג מידע ומאגרי מידע המותאמים לאוכלוסייה המשתתפת בהרצאה.
האינטרנט, מאגר אדיר ממדים, אשר מכיל כמות מידע עצומה הגדלה מיום ליום. כולנו חיים באינטרנט וכולנו עושים שימוש יום יומי במידע הקיים בו. השאלה המרכזית היא – האם אנחנו מחפשים בצורה יעילה? האם התוצאות שקיבלנו אמינות? האם המידע איכותי? והאם ניתן להסתמך עליו בתהליכי קבלת החלטות שגרתיות???
איך לקדם רעיון ארגוני באינטרנט (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וטוויטר) ולהשיג חשיפה גדולה יותר במדיה החברתית? איך ליצור בידול ברשת החברתית? איך לגייס כסף מהרשת החברתית? איך לכתוב בפייסבוק? איך להצטלם לאינסטגרם? איך ניתן ליצור קידום אורגני בגוגל? הרצאה דינמית וחשובה אשר חושפת את הסודות של הרשת החברתית. ההרצאה משלבת דוגמאות מהעולם הדיגיטאלי. אורכה שעה וחצי -שעתיים.
איך להתכונן לראיון בתקשורת? מה צריך לומר ומה לא כדאי להגיד בראיון במדיה? איך מתמודדים עם התרגשות? ומה זווית הצילום שמחמיאה לך? למה שיער מתולתל לא יעבור טוב מסך? תוך כמה זמן צריך להעביר את המסר? מהן טכניקות ההתחמקות שניתנות לשימוש כשנשאלים שאלה לא נוחה? איך רצוי לדבר במדיה? מה כדאי ללבוש לפני ראיון טלוויזיוני? למה מומלץ לוותר על חולצה לבנה, מנוקדת או מפוספסת? מיצוב אישי לפני ראיון בתקשורת- הרצאה של שעה וחצי – שלוש שעות.
למה נשים שקונות כל כך הרבה זוגות נעליים וגברים פחות? מדוע בקבוק ה'אפטרשייב' של גברים כבד? איזה ריח "יפתח את הכיס" ויעודד קניה? איזה צבע נחשב לבולט ולזכיר ביותר? איזה מילים יצליחו לפתות אותנו יותר בפרסומות? כל מה שלא העזתם לשאול על הרגלי הקניה שלנו. הרצאה של שעה וחצי - שעתיים
בכל סיטואציה בחיים אנחנו מנהלים משאומתן, בין אם מדובר במשא ומתן מול עצמנו בקניית בגד, בהשכמת בבוקר, בשחייה בבריכה ביום חורף קר, או במו"מ מול עם לקוחות, עובדים, הנהלה. איך עושים את זה נכון? איך חותרים לגישת ה WIN- WIN, להימנע מ"משחק סכום אפס", איך מאתרים אינטרס של הצד השני? איך מנהלים נכון את הזמן במו"מ, כיצד עומדים על עקרונות ושימוש נכון בשפת הגוף. הסדנה נותנת מגוון פתרונות יצירתיים שהעולם המודרני מציע. סדנה של ארבע שעות
עיצוב ידידותי לגיל המבוגר והזיקנה: חברת וירפול )whirlpool( יצרנית מכונות כביסה ומייבשי כביסה מציעה פתרון עיצובי יצירתי וידידותי למשתמש המבוגר. כפי שניתן לראות בתמונה מעצבי המוצר התמקדו במספר מצומצם אך ענייני של בעיות המטרידות את המשתמשים המבוגרים והזקנים )ואולי גם צעירים יותר הסובלים מכאבי גב תחתון(, ראשית טיפלו בנושא גובה פתח המכונה הפתח המיועד להכנסת והוצאת הכביסה( תוספת גובה של כ-40 ס"מ מונעת כמעט לחלוטין את הצורך להתכופף בעת ההכנסה וההוצאה של הכביסה )ובמיוחד את מציאת אותה גרב המסתתרת בקצה התוף שמחייבת אותנו כבר לעמוד על ארבע...(. כפתור ההפעלה מעוצב במתכונת כפתורי ההפעלה הישנים של שנות ה-60 ) בכל מקרה Retro זה in עיצוב העושה שימוש בשפה חזותית המוכרת למשתמש מעברו ולפיכך אינו מאיים כמו העיצובים המאד "עדכניים". המעצבים הקפידו לתת שמות פשוטים וברורים לתוכניות ההפעלה השונות שיתאימו גם לאנשים אשר אינם מרגישים בנוח עם מוצרים עתירי טכנולוגיה. בסיכומו של דבר מציעים המעצבים והמהנדסים מוצר אשר בהיבטיו הארגונומיים וממשק המשתמש שלו הם מצוינים למשתמשים מבוגרים וזקנים אך בה בעת מציעים גם פתרון מעולה לאנשים הסובלים מבעיות גב תחתון, לנשים בהריון ועוד. כפי שניתן לראות המוצר אינו נראה כמוצר שעוצב למוגבלים, נהפוך הוא, המעצבים לא ויתרו על מראה עכשווי ועדכני. חשוב לציין שקהל הצרכנים המבוגרים אשר מתמודד יום יום עם מגבלות הגיל )