הצחוק האנושי הוא פעולה מורכבת, קשה להגדרה ולאפיון. ספרים רבים ומחקרים מלומדים נכתבו על הנושא. התכנית "צחוקים מהסרטים" תתרום לנושא נקודת מבט רעננה, מעניינת ומצחיקה בעזרת ההומור החזותי של עולם הסרטים. התכנית כוללת מבחר מרהיב ומסחרר של מאות קטעי סרטים עם בדיחות חזותיות, מימי הסרט האילם, ועד ימינו, כולל הסרט המצויר לדורותיו, קטעי טלוויזיה ופרסומות. ודרכם היא מאפיינת את יחסנו להומור ולצחוק - לזולתנו ולעצמנו.
מי הטביע את האִמרה: "אם האהבה היא עיוורת - מוטב למשש אותה קודם..."? כמובן שלא אחר מאשר גראוצ'ו (מהאחים) מרקס. וזאת רק אִמרה אחת מיני רבות של אותו מרקס, שכשם שידע לאהוב כך גם ידע לעשות צחוק מהאהבה ויותר מכך דאג להנחיל הלאה את המתכון 'אתם חייבים לשים סיפור אהבה בסרטים כדי שיהיה משהו להיאחז בו, ואתם חייבים לעזור לאוהבים להישאר ביחד .החיים הם סרט וכמו בחיים כך גם ההיסטוריה של הקולנוע - מלאה באהבות ובמאוהבים. בקולנוע, האהבה היא קודם-כל מטרה אליה הגיבור מכוון את עצמו, ומה בחיים ? בקולנוע הקשיים בדרך למימוש האהבה משביחים את הסרט, ומה בחיים? האם הקשיים מחשלים אהבה ? ההרצאה מלוּוה בקטעים מסרטים בסיפורי אהבה מהחיים ובצחוקים בשיתוף עם הקהל.בהרצאה הגיבור נמדד במילים אבל העיקר אלה הפעולות - על שפת הקולנוע בקצרה הגיבור מסמן לעצמו אהובה - מעט אודות מבנה התסריט החיים הם סרט" - איך אני מביים את סרט האהבה של חיי? אם הגיבור (הקולנועי) כובש את יצרו? - אז איך ישתמש ביצר למעשה האהבה? אהבה עיוורת בסרט אילם" - על צ'אפלין כדוגמה למתאהב סדרתי ועל התאהבות בסרט ובחיים דיאלוג על המסך והדיאלוג הפנימי בחיים הגיבור כובש את המטרה ומה הוא מגלה? אז מה אני צריך את כל הליריות הזאת?" למה באמת הגיבור הולך אל המטרה? מה זאת אהבה?
הוא כותב-במאי-שחקן, שכבר בגיל 16 כתב קומדיות. מאז, במשך יותר מ-40 שנה, הצליח לעשות סרט חדש כל שנה שנתיים וגם מצא זמן ללכת בקביעות לפסיכולוג שלו. הוא ממשיך לכתוב תסריטים במכונת כתיבה ולא החליף את הדגם של משקפיו מאז 1960. במהלך המפגש יוקרנו קטעים נדירים ויסופרו הסיפורים שמאחורי האיש הנוירוטי והמצחיק הזה.