איציק יצקן

במאי ,תסריטאי ומאמן לזוגיות

תחומי התמחות:

תרבות, תקשורת, זוגיות ומשפחה

שפות:

עברית

דירוג: 0.0

(0 מדרגים)

קבלת הצעת מחיר להרצאה

whats appwhats app
  • hand

    תכירו את המרצה:

    תסריטאי ובמאי ומרצה לקולנוע ולטלוויזיה במכללות,
    באוניברסיטה הפתוחה ובארגונים.
    מנחה קבוצות ומאמן וחונך אישי לצמיחה אישית וליצירה;
    בעל המודל המקורי "במאי", המשמש כלי עזר להתפתחות אישית במְשָׁלִים
    ובכלים מתחום הקולנוע.
    בין עבודותיו: כתיבת תסריטים, בימוי סרטים ועריכת תכניות ילדים בערוץ 1,
    בטלוויזיה החינוכית ובערוץ הילדים;
    כתיבה לתוכניות בידור ודרמה בערוצים שונים;
    בימוי והפקת הדרמה "אמצע הדרך" עבור ערוץ 2;
    עיתונאי ופזמונאי.

הרצאות:

על אהבה בקולנוע ובמציאות

על אהבה בקולנוע ובמציאות

מי הטביע את האִמרה: "אם האהבה היא עיוורת - מוטב למשש אותה קודם..."? כמובן שלא אחר מאשר גראוצ'ו (מהאחים) מרקס.  וזאת רק אִמרה אחת מיני רבות של אותו מרקס, שכשם שידע לאהוב כך גם ידע לעשות צחוק מהאהבה ויותר מכך דאג להנחיל הלאה את המתכון 'אתם חייבים לשים סיפור אהבה בסרטים כדי שיהיה משהו להיאחז בו, ואתם חייבים לעזור לאוהבים להישאר ביחד .החיים הם סרט וכמו בחיים כך גם ההיסטוריה של הקולנוע - מלאה באהבות ובמאוהבים. בקולנוע, האהבה היא קודם-כל מטרה אליה הגיבור מכוון את עצמו, ומה בחיים ? בקולנוע הקשיים בדרך למימוש האהבה משביחים את הסרט, ומה בחיים?  האם הקשיים מחשלים אהבה ? ההרצאה מלוּוה בקטעים מסרטים בסיפורי אהבה מהחיים ובצחוקים בשיתוף עם הקהל.בהרצאה הגיבור נמדד במילים אבל העיקר אלה הפעולות - על שפת הקולנוע בקצרה הגיבור מסמן לעצמו אהובה - מעט אודות מבנה התסריט החיים הם סרט" - איך אני מביים את סרט האהבה של חיי? אם הגיבור (הקולנועי) כובש את יצרו? - אז איך ישתמש ביצר למעשה האהבה? אהבה עיוורת בסרט אילם" - על צ'אפלין כדוגמה למתאהב סדרתי ועל התאהבות בסרט ובחיים דיאלוג על המסך והדיאלוג הפנימי בחיים הגיבור כובש את המטרה ומה הוא מגלה? אז מה אני צריך את כל הליריות הזאת?" למה באמת הגיבור הולך אל המטרה? מה זאת אהבה?  

איציק יצקן
איציק יצקן