עברית
בהרצאה תלמדו ליצור מודל עסקי חדשני המשפר את הערך עבור קהל מוגדר של לקוחות וגם את הרווחיות של החברה.
מודל עסקי מסייע לחברה להשיג שתי מטרות בו זמנית: ערך ללקוח ורווחיות לחברה. הערך ללקוח, לפי הגישה הכלכלית, שווה לתועלת שהלקוחות מפיקים מהמוצר או השירות, פחות המחיר שהם נדרשים לשלם. ככל שהתועלת גבוהה יותר והמחיר נמוך, הערך ללקוח גבוה יותר, ולהפך. הרווחיות של החברה מושפעת מההכנסות פחות העלות. מודל עסקי טוב הוא כזה המצליח להשיג בו זמנית ערך ללקוח ורווחיות לחברה.
ההרצאה מיועדת למנהלים בכירים: מנכ"ל, שיווק, פיתוח עסקי